W Tarnowie Podgórnym mieści się nowoczesny zakład produkcyjny, który jest jednocześnie najważniejszą inwestycją Imperial Tobacco Polska S.A.. Tarnowo Podgórne jest również siedzibą zarządu spółki oraz miejscem pracy najważniejszych organów firmy.

Anna Chudzichowska
Anna Chudzichowska

Członek Zarządu, Dyrektor HR Klaster Europa Centralna i Ukraina

Absolwentka wydziału Neofilologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła również studia podyplomowe WSB z zakresu zarządzania kadrami.

Swoje umiejętności doskonali poprzez liczne szkolenia i programy międzynarodowe, w tym m.in. „Breakthrough Leadership Programme’”, współorganizowany przez Ashridge Executive School. Ponadto, ukończyła Akademię HR Business Partner.

Anna Chudzichowska karierę w Imperial Tobacco Polska S.A rozpoczęła w 1998 roku. Pracę rozpoczynała od stażu w Dziale HR, a następnie zdobywała doświadczenie oraz kolejno awansowała w obszarach takich jak administracja personalna, rozwój i rekrutacje w strukturach sprzedaży. Pełniła funkcję HR Menedżera zarówno w fabryce w Tarnowie pod Poznaniem, jak i wspierała swoją wiedzą fabrykę w Radomiu, a następnie cały Region Produkcji Centralnej Europy.

Obecnie, od 2017 roku, zarządza zasobami ludzkimi w ramach Klastra Europa Centralna i Ukraina, który obejmuje 9 krajów oraz ok. 3 000 pracowników.

Anna Chudzichowska ceni pracę w Imperial Tobacco Polska S.A. przede wszystkim ze względu na profesjonalny zespół ludzi z którymi współpracuje i codziennie uczy się od nich innego spojrzenia na firmę. Ponadto, jej rola ma znaczący wpływ na kluczowe decyzje, które kształtują biznes. Dla Anny Chudzichowskiej istotne jest również to, że pracodawca przez całą jej karierę wspierał i umożliwiał łączenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym oraz wychowywaniem dwójki dzieci.

Anna Kaczkowska-Donaj
Anna Kaczkowska-Donaj

Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy

Anna Kaczkowska-Donaj jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Finanse i rachunkowość.

Dołączyła do Imperial Tobacco w 1999 roku. Pracę rozpoczęła na stanowisku Specjalisty Controllingu i przeszła niemal wszystkie szczeble kariery w obszarze finansów, aby w 2010 roku objąć stanowisko Dyrektora Finansowego.

Gdy w 2014 roku Grupa Imperial Brands podjęła decyzję o wprowadzeniu zmian modelu operacyjnego we wszystkich głównych spółkach Grupy, Anna Kaczkowska-Donaj stanęła na czele zespołu wdrożeniowego w Polsce. Zmiana ta obejmowała praktycznie wszystkie obszary działalności spółki na różnych płaszczyznach: procesy, narzędzia, sposób organizacji pracy czy kształcenie nowych umiejętności.

Najbardziej w pracy w Imperial Tobacco ceni sobie współpracę z ludźmi oraz dynamikę pracy, która motywuje ją do ciągłego uczenia się i zmian. Ważna jest dla niej również nieformalna i otwarta kultura organizacyjna oraz dobra atmosfera.

W wolnych chwilach uprawia sport i zawsze znajdzie czas na dobrą literaturę. Ceni sobie równowagę między życiem prywatnym i zawodowym.

Sandra Magdziak
Sandra Magdziak

Członek Zarządu, Dyrektor fabryki w Tarnowie Podgórnym

Absolwentka wydziału Psychologii im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła również studia podyplomowe Uniwersytetu Ekonomicznego z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

Dołączyła do Imperial Tobacco Polska S.A. w 2003 roku w ramach programu stażowego w Dziale Personalnym. W kolejnych latach rozwijała się na stanowiskach w dziale personalnym, dziale ciągłego doskonalenia i funkcjach regionalnych Imperial Brands. W 2017 objęła stanowisko Dyrektora Produkcji w Fabryce w Tarnowie, a w roku 2022 Dyrektora Fabryki.

W pracy koncentruję się na rozwijaniu zespołów i doskonaleniu procesów.

Bojan Stoevski
Bojan Stoevski

Dyrektor Rynku Polska

Bojan Stoevski posiada wieloletnie doświadczenie w branży FMCG. Do koncernu dołączył w 2012 roku rozpoczynając jako Menedżer ds. HoReCa i Aktywacji w Macedonii. Na przestrzeni ponad 10 lat rozwijał się pełniąc różne role sprzedażowe i marketingowe wspierając i pracując dla takich krajów jak: Czechy, Polska, Słowacja i Węgry. W 2020 roku awansował na stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Czechach, gdzie z dużym sukcesem prowadził rynek, budując fundament NGP (Next Generation Products) wraz z wdrożeniem marki Pulze i iD.

Zobacz więcej