Nasze wartości są istotą tego, czym jest Imperial – definiują kim jesteśmy, co robimy i jak to robimy.
Tworzą wspólne dla nas wszystkich więzi, kierując naszymi działaniami biznesowymi i wpływając na to jak się zachowujemy. Nasze wartości dotyczą wspólnej pracy, ciągłego ulepszania, brania odpowiedzialności i jak najpełniejszego wykorzystania każdej nadarzającej się okazji.
Angielska nazwa Leadership Expectations wskazuje na nasze przekonanie, że lider jest w każdym z nas, bez względu na to, jakie zajmujemy stanowisko. Każdy z nas odpowiada za realizację strategii Imperial – czy zarządza swoją pracą, projektem, zespołem, czy obszarem. Są one przełożeniem naszych wartości na zachowania i jako Wzorce pomagają nam w codziennej pracy.
Nasze wartości
Wzorce zachowań
Definicja. Co to znaczy dla nas?
Badamy możliwości i skupiamy się na priorytetach, byśmy wspólnie osiągali jak najlepsze wyniki.
Dążymy jak najszybciej do osiągnięcia celów fabryki.
Podejmuję decyzje oparte na faktach i biorę odpowiedzialność, tak jakby to była moja prywatna firma.
Biorę odpowiedzialność: w końcu zacząłem myśleć o całym naszym regionie w osiągnięciu wyników.
Jestem inspirującym przykładem dla innych, buduję relacje i wspieram współpracowników.
Zachowuję się tak, jak sam chciałbym być traktowany.
Rozumiem potrzebę zmian: proponuję i testuję nowe rozwiązania. Razem uczymy się na błędach i sukcesach.
Wzorce systematyzują pracę wszystkich członków zespołu, pomagają wyrobić dobre nawyki
i wspólne procedury.
Rozwijam siebie i innych, by rosły możliwości ludzi i organizacji.
W sytuacji gdy ktoś inny popełnia błąd, dzwonię i tłumaczę, dlaczego jest źle oraz jak należy to poprawić. Oficjalnie w mailu, zamiast wypunktowywać błędy, czy szukać winnego zaistniałej sytuacji, dziękuję za poprawione dane. Wynik -> nauczyłam kogoś w sposób komfortowy dla niego.
Nasz zespół osiąga wysokie wyniki, dzięki wspólnej wizji i szczerym rozmowom.
Najważniejszy jest dograny zespół! Przykładem może być wykonanie wyników „na górkę”, co pomogło naszemu zespołowi w uzyskaniu zaplanowanego targetu.