W Tarnowie Podgórnym mieści się nowoczesny zakład produkcyjny, który jest jednocześnie najważniejszą inwestycją Imperial Tobacco Polska S.A.. Tarnowo Podgórne jest również siedzibą zarządu spółki oraz miejscem pracy najważniejszych organów firmy.
Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy
Anna Kaczkowska-Donaj jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Finanse i rachunkowość.
Dołączyła do Imperial Tobacco w 1999 roku. Pracę rozpoczęła na stanowisku Specjalisty Controllingu i przeszła niemal wszystkie szczeble kariery w obszarze finansów, aby w 2010 roku objąć stanowisko Dyrektora Finansowego.
Gdy w 2014 roku Grupa Imperial Brands podjęła decyzję o wprowadzeniu zmian modelu operacyjnego we wszystkich głównych spółkach Grupy, Anna Kaczkowska-Donaj stanęła na czele zespołu wdrożeniowego w Polsce. Zmiana ta obejmowała praktycznie wszystkie obszary działalności spółki na różnych płaszczyznach: procesy, narzędzia, sposób organizacji pracy czy kształcenie nowych umiejętności.
Najbardziej w pracy w Imperial Tobacco ceni sobie współpracę z ludźmi oraz dynamikę pracy, która motywuje ją do ciągłego uczenia się i zmian. Ważna jest dla niej również nieformalna i otwarta kultura organizacyjna oraz dobra atmosfera.
W wolnych chwilach uprawia sport i zawsze znajdzie czas na dobrą literaturę. Ceni sobie równowagę między życiem prywatnym i zawodowym.
Członek Zarządu, Dyrektor fabryki w Tarnowie Podgórnym
Absolwentka wydziału Psychologii im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła również studia podyplomowe Uniwersytetu Ekonomicznego z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Dołączyła do Imperial Tobacco Polska S.A. w 2003 roku w ramach programu stażowego w Dziale Personalnym. W kolejnych latach rozwijała się na stanowiskach w dziale personalnym, dziale ciągłego doskonalenia i funkcjach regionalnych Imperial Brands. W 2017 objęła stanowisko Dyrektora Produkcji w Fabryce w Tarnowie, a w roku 2022 Dyrektora Fabryki.
W pracy koncentruję się na rozwijaniu zespołów i doskonaleniu procesów.
Członek Zarządu, Dyrektor Rynku Polska
Bojan Stoevski posiada wieloletnie doświadczenie w branży FMCG. Do koncernu dołączył w 2012 roku rozpoczynając jako Menedżer ds. HoReCa i Aktywacji w Macedonii. Na przestrzeni ponad 10 lat rozwijał się pełniąc różne role sprzedażowe i marketingowe wspierając i pracując dla takich krajów jak: Czechy, Polska, Słowacja i Węgry. W 2020 roku awansował na stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Czechach, gdzie z dużym sukcesem prowadził rynek, budując fundament NGP (Next Generation Products) wraz z wdrożeniem marki Pulze i iD.