Imperial Tobacco Polska S.A., część grupy Imperial Brands PLC, globalnego producenta wyrobów tytoniowych, otwiera nowe biuro w Poznaniu, w biurowcu Nowe Garbary Office Center przy ulicy Małe Garbary 9.
Obecnie w kraju znajdują się dwie fabryki producenta – w Tarnowie Podgórnym koło Poznania oraz w Radomiu. W Polsce działają również dwa globalne centra usług – łańcuch dostaw w Warszawie oraz wsparcia biznesowego w Krakowie. Biuro w stolicy Wielkopolski będzie odpowiedzialne przede wszystkim za obsługę administracyjną Rynku Polska – sieci sprzedaży – w ramach Imperial Tobacco Polska S.A. oraz pracowników struktur Funkcji Centralnych. Do tej pory biuro znajdowało się w Tarnowie Podgórnym, w tej samej lokalizacji co fabryka.
– Przeniesienie biura z Tarnowa Podgórnego do Poznania stanowi dla naszej firmy istotny krok w rozwoju. Liczymy, że nowa lokalizacja będzie nie tylko korzystna dla firmy, ale przede wszystkim dla naszych pracowników. Z kolei koncentracja funkcji tzw. backoffice dla pionu handlowego w jednym miejscu ułatwi koordynację i zwiększy efektywność wszystkich podejmowanych przez nas działań – mówi Bojan Stoevski, Dyrektor Rynku Polska w Imperial Tobacco Polska S.A.
Nowe Garbary Office Center to jeden z najbardziej nowoczesnych biurowców w Poznaniu, usytuowany blisko ścisłego centrum, poznańskiego Rynku i Starego Portu na Warcie. Nowa lokalizacja biura to także innowacyjna przestrzeń, zaprojektowana zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju oraz globalnymi wartościami grupy Imperial Brands, jak również nawiązująca do lokalnej, poznańskiej tradycji i kultury.
Przestrzeń biurowa została starannie zaprojektowania w duchu globalnych standardów firmy, co oznacza nie tylko ergonomiczne stanowiska pracy, dbałość o komfort i wygodę pracowników, ale także rozwiązania nastawione na ekologię. Dlatego też w nowym biurze znajdują się udogodnienia sprzyjające zrównoważonemu stylowi życia, takie jak rowerownia, dostępna dla wszystkich pracowników, umożliwiająca wygodne przechowywanie rowerów i zachęcająca do wybierania alternatywnych środków transportu do pracy.
Nowa lokalizacja nie tylko zapewni dogodne warunki pracy, ale również stanowić będzie inspirujące środowisko, które odzwierciedla wieloletnie związki Imperial Tobacco Polska S.A. z lokalną kulturą i tradycją Poznania oraz Wielkopolski. Sale konferencyjne w nowej przestrzeni noszą bowiem nazwy pochodzące z gwary poznańskiej, takie jak Poznańskie Koziołki, Marych, Pyra z Gzikiem, promując dziedzictwo kulturowe, z którym firma od lat jest związana.
My oraz nasi partnerzy stosujemy pliki cookie i podobne technologie, aby zapewnić prawidłowe działanie strony, usprawniać jej funkcjonalność oraz dostosowywać treści i reklamy do Twoich zainteresowań. Dzięki plikom cookie możemy analizować, jak korzystasz z naszej strony, oceniać skuteczność naszych działań marketingowych oraz poprawiać jakość świadczonych usług.
Zgoda na używanie plików cookie może obejmować zarówno technologię niezbędną do działania strony, jak i technologie do celów analitycznych oraz marketingowych. Twoje dane mogą być przetwarzane na podstawie zgody udzielonej przez Ciebie lub na podstawie naszego uzasadnionego interesu.
Klikając „Wyrażam zgodę”, zgadzasz się na korzystanie z tych technologii oraz przetwarzanie Twoich danych w opisanych celach. Masz również możliwość kliknięcia „Więcej opcji”, aby dostosować swoje preferencje dotyczące plików cookie. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia lub cofnąć zgodę.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Umożliwiają one podstawowe funkcje, takie jak nawigowanie po stronie, logowanie do konta użytkownika czy zapamiętywanie ustawień podczas przeglądania serwisu. Bez tych plików cookie nie byłoby możliwe korzystanie z niektórych elementów strony, takich jak koszyk zakupowy czy dostęp do zablokowanych obszarów. Te pliki cookie nie zbierają danych do celów marketingowych ani analitycznych.
Pliki cookie wykorzystywane do celów analitycznych pozwalają nam zbierać dane na temat sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej. Dzięki tym plikom możemy analizować, które sekcje strony są najczęściej odwiedzane, jak długo użytkownicy spędzają czas na stronie i jakie akcje podejmują. Takie informacje pomagają nam w optymalizacji strony, poprawie jej funkcjonalności oraz dostosowywaniu zawartości do potrzeb odwiedzających. Wszystkie zebrane dane są anonimowe i nie pozwalają na identyfikację użytkownika.