Imperial Tobacco Polska S.A., jeden z największych producentów tytoniowych w kraju, wprowadza na polski rynek kolejny produkt nowej generacji o nazwie „blu bar”. To innowacyjne urządzenie z kategorii jednorazowych papierosów elektronicznych. Obecnie ”blu bar” sprzedawany jest m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Czechach, Portugalii i Hiszpanii. Od dzisiaj, 2 października br., e-papieros jest dostępny w sprzedaży detalicznej także dla polskich konsumentów.
Innowacyjne urządzenie z kategorii jednorazowych papierosów elektronicznych ”blu bar” to kolejny, po wprowadzonym w lutym tego roku podgrzewaczu tytoniu PULZE, produkt nowej generacji w portfolio Imperial Tobacco Polska S.A. Ta zupełnie nowa kategoria zdobyła w nieco ponad rok 4,8% udziału na polskim ryku wyrobów nikotynowych, osiągając tym samym dwukrotnie większy udział niż kategoria e-papierosów obecna na rynku od 2006 roku*.
Dzięki zbiorniczkowi (tzw. kartridżowi) o pojemności 2 ml, wypełnionemu aromatyzowanym płynem z nikotyną, użytkownicy mogą podgrzewać liquid i wytwarzać aerozol, który zawiera znacznie mniej szkodliwych substancji chemicznych w porównaniu z tymi które powstają podczas palenia tradycyjnych papierosów. Produkt umożliwia użytkownikom aż do 600 zaciągnięć, uruchamia się automatycznie podczas pierwszego użycia oraz jest dostępny w wygodnym, kieszonkowym rozmiarze.
– Konsekwentnie powiększamy nasze portfolio o kolejne produkty nowej generacji, aby odpowiadać na potrzeby polskich konsumentów. Kategoria jednorazowych e-papierosów zyskuje na popularności oraz wpisuje się w ideę polityki zmniejszania szkodliwości tzw. harm reduction. Branża tytoniowa się zmienia, my także, dlatego sukcesywnie uzupełniamy nasze portfolio produktów o innowacyjne rozwiązania – mówi Bojan Stoevski, Dyrektor Rynku Polska w Imperial Tobacco Polska S.A.
W Polsce ”blu bar” dostępny jest w 8 wariantach aromatów: czerwonych winogron, jagodowym, bananowym, truskawkowym, arbuzowym, brzoskwiniowym, mango oraz kiwi z marakują. Produkt będzie systematycznie dostępny m.in. w najpopularniejszych sieciach typu convenience, na stacjach benzynowych, w punktach oferujących prasę oraz specjalistycznych sklepach sprzedających wyroby tytoniowe.
*Dane własne Imperial Tobacco Polska S.A.
My oraz nasi partnerzy stosujemy pliki cookie i podobne technologie, aby zapewnić prawidłowe działanie strony, usprawniać jej funkcjonalność oraz dostosowywać treści i reklamy do Twoich zainteresowań. Dzięki plikom cookie możemy analizować, jak korzystasz z naszej strony, oceniać skuteczność naszych działań marketingowych oraz poprawiać jakość świadczonych usług.
Zgoda na używanie plików cookie może obejmować zarówno technologię niezbędną do działania strony, jak i technologie do celów analitycznych oraz marketingowych. Twoje dane mogą być przetwarzane na podstawie zgody udzielonej przez Ciebie lub na podstawie naszego uzasadnionego interesu.
Klikając „Wyrażam zgodę”, zgadzasz się na korzystanie z tych technologii oraz przetwarzanie Twoich danych w opisanych celach. Masz również możliwość kliknięcia „Więcej opcji”, aby dostosować swoje preferencje dotyczące plików cookie. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia lub cofnąć zgodę.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Umożliwiają one podstawowe funkcje, takie jak nawigowanie po stronie, logowanie do konta użytkownika czy zapamiętywanie ustawień podczas przeglądania serwisu. Bez tych plików cookie nie byłoby możliwe korzystanie z niektórych elementów strony, takich jak koszyk zakupowy czy dostęp do zablokowanych obszarów. Te pliki cookie nie zbierają danych do celów marketingowych ani analitycznych.
Pliki cookie wykorzystywane do celów analitycznych pozwalają nam zbierać dane na temat sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej. Dzięki tym plikom możemy analizować, które sekcje strony są najczęściej odwiedzane, jak długo użytkownicy spędzają czas na stronie i jakie akcje podejmują. Takie informacje pomagają nam w optymalizacji strony, poprawie jej funkcjonalności oraz dostosowywaniu zawartości do potrzeb odwiedzających. Wszystkie zebrane dane są anonimowe i nie pozwalają na identyfikację użytkownika.