Imperial Tobacco Polska S.A., Imperial Tobacco Polska Manufacturing S.A. oraz Imperial Brands Services Polska – polskie oddziały międzynarodowego potentata tytoniowego Imperial Brands – zostały uznane za jedne z najbardziej zaawansowanych firm w zakresie zarządzania różnorodnością i inkluzją w Polsce. Udowadniają w ten sposób, że zarządzanie różnorodnością i inkluzją przynosi korzyści zarówno dla pracowników, jak i całej firmy. Wyróżnienie to przyznawane jest w ramach badania Diversity IN Check, prowadzonego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Badanie Diversity IN Check ocenia firmy pod kątem wdrażania polityk i praktyk sprzyjających różnorodności oraz inkluzji, opierając się na międzynarodowych standardach i wytycznych, takich jak Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ, GRI Standards, norma ISO 26000 oraz norma ISO 30415. Analizie poddanych jest 5 obszarów tematycznych: podstawy zarządzania, programy i działania, budowanie zaangażowania, wskaźniki rezultatów, produkty i usługi. Efektem badania jest lista pracodawców najbardziej zaawansowanych w zakresie zarządzania różnorodnością i inkluzją w Polsce. W tym roku zakwalifikowały się na nią 54 organizacje.
Różnorodność i inkluzja to szczególnie bliskie nam tematy. Chcemy tworzyć organizację, w której każdy czuje się dobrze i bezpiecznie. Wyróżnienie – już po raz drugi – w badaniu Diversity IN Check potwierdza, że zmierzamy w dobrym kierunku, i że nasza firma jest otwarta na wszystkich, obecnych i przyszłych pracowników – powiedział Tomasz Jabłoński, Partnering Services Lead w Imperial Tobacco Polska S.A.
Imperial Tobacco w Polsce od lat wspiera różnorodność poprzez szereg inicjatyw i programów, w tym szkolenia z zakresu równości i inkluzywności, świętowanie Miesiąca Dumy, dostęp do bezpłatnej pomocy psychologicznej i prawnej dla wszystkich pracowników oraz wiele innych, lokalnych przedsięwzięć.
Forum Odpowiedzialnego Biznesu, jako organizacja ekspercka, podkreśla, że firmy uznane w badaniu Diversity IN Check stanowią wzór do naśladowania dla innych przedsiębiorstw w Polsce. Wyróżnione organizacje będą miały możliwość zaprezentowania swoich doświadczeń podczas Gali Karty Różnorodności 23 października w Warszawie oraz międzynarodowej konferencji online D&I Changemakers w grudniu 2024 roku.
Na stronie Karty Różnorodności wkrótce dostępny będzie również raport podsumowujący wyniki i kluczowe wnioski z IV edycji badania Diversity IN Check.
Realizację badania wspiera grono partnerów i patronów:
Nadzór merytoryczny nad badaniem sprawuje rada ekspertów i ekspertek: https://odpowiedzialnybiznes.pl/diversity-in-check/rada-ekspertek-i-ekspertow/
Więcej informacji na temat badania: https://odpowiedzialnybiznes.pl/diversity-in-check/
Na zdjęciach (od lewej): Joanna Hadryś, menadżer ds. komunikacji wewnętrznej w Klastrze Europa Centralno-Wschodnia, Dorota Alaba-Paplińska, People & Culture Strategic Business Partner oraz Bartłomiej Smoczyński, Head of End to End Planning.
22 września odbyła się konferencja „BCC For The Future – Liderzy Jutra”, organizowana przez Business Centre Club – prestiżowy klub zrzeszający przedsiębiorców z różnych branż i regionów. Jednym z kluczowych partnerów tego wydarzenia było Imperial Tobacco Polska S.A.
Wydarzenie zostało poświęcone problemom skutecznego, nowoczesnego zarządzania małymi i dużymi firmami. W panelach dyskusyjnych na tematy związane z wyzwaniami współczesnego przywództwa wzięły udział autorytety w zakresie zarządzania i gospodarki – liderzy jutra, którzy swoim podejściem do nowoczesnych rozwiązań budzą uznanie w świecie biznesu.
Wśród prelegentów znalazły się takie osobowości jak: prof. dr hab. Andrzej Koźmiński – wybitny ekonomista i profesor nauk, Jacek Goliszewski – prezes Business Centre Club oraz kadra zarządzająca wielu firm w Polsce. Uczestnicy wydarzenia mieli okazję wysłuchać prelekcji o aktualnych wyzwaniach w dzisiejszym świecie biznesu. Tematami dyskusji były m.in. zasady efektywnego przywództwa, wykorzystanie nowych technologii w zarządzaniu czy zdolności do adaptacji firm w sytuacjach kryzysowych.
Wieczorem odbędzie się gala, na której zostaną przyznane wyróżnienia i nagrody „Wizjoner Polskiej Gospodarki” im. Marka Goliszewskiego, przedsiębiorcy i założyciela Business Centre Club.
Zarówno Imperial Tobacco Polska S.A., jak i Imperial Tobacco Polska Manufacturing S.A., są wieloletnimi członkami Business Centre Club, dla których jest to istotna platforma do dialogu biznesu z innymi środowiskami życia publicznego.
Więcej informacji o wydarzeniu na stronie:
BCC For The Future
My oraz nasi partnerzy stosujemy pliki cookie i podobne technologie, aby zapewnić prawidłowe działanie strony, usprawniać jej funkcjonalność oraz dostosowywać treści i reklamy do Twoich zainteresowań. Dzięki plikom cookie możemy analizować, jak korzystasz z naszej strony, oceniać skuteczność naszych działań marketingowych oraz poprawiać jakość świadczonych usług.
Zgoda na używanie plików cookie może obejmować zarówno technologię niezbędną do działania strony, jak i technologie do celów analitycznych oraz marketingowych. Twoje dane mogą być przetwarzane na podstawie zgody udzielonej przez Ciebie lub na podstawie naszego uzasadnionego interesu.
Klikając „Wyrażam zgodę”, zgadzasz się na korzystanie z tych technologii oraz przetwarzanie Twoich danych w opisanych celach. Masz również możliwość kliknięcia „Więcej opcji”, aby dostosować swoje preferencje dotyczące plików cookie. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia lub cofnąć zgodę.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Umożliwiają one podstawowe funkcje, takie jak nawigowanie po stronie, logowanie do konta użytkownika czy zapamiętywanie ustawień podczas przeglądania serwisu. Bez tych plików cookie nie byłoby możliwe korzystanie z niektórych elementów strony, takich jak koszyk zakupowy czy dostęp do zablokowanych obszarów. Te pliki cookie nie zbierają danych do celów marketingowych ani analitycznych.
Pliki cookie wykorzystywane do celów analitycznych pozwalają nam zbierać dane na temat sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej. Dzięki tym plikom możemy analizować, które sekcje strony są najczęściej odwiedzane, jak długo użytkownicy spędzają czas na stronie i jakie akcje podejmują. Takie informacje pomagają nam w optymalizacji strony, poprawie jej funkcjonalności oraz dostosowywaniu zawartości do potrzeb odwiedzających. Wszystkie zebrane dane są anonimowe i nie pozwalają na identyfikację użytkownika.