Imperial Brands wśród laureatów „HR Excellence Awards”!

28 sierpnia 2019
Imperial Brands wśród laureatów „HR Excellence Awards”!

Imperial Brands, do którego należy Imperial Tobacco w Polsce, dołączył do prestiżowego grona finalistów nagrody HR Excellence Awards 2019 (Nagroda za Doskonałość w HR) w kategorii Best Learning and Development Strategy (Najlepsza Strategia w Nauce i Rozwoju). Doceniono dbałość o najwyższe standardy w obszarze zarządzania oraz stworzenie atrakcyjnych warunków i rozwoju pracowników koncernu na całym świecie.
Dziesiąta gala finałowa odbyła się w Hotelu Hilton przy słynnym Hyde Parku w Londynie. Jednym z laureatów został koncern Imperial Brands, do którego należy Imperial Tobacco w Polsce.  Producent posiada w kraju dwie nowoczesne fabryki – w Tarnowie Podgórnym k. Poznania oraz w Radomiu, w których zatrudnionych jest łącznie 2000 pracowników.

Jesteśmy dumni i cieszymy się z tego wyróżnienia. To potwierdzenie, iż globalne i spójne podejście do rozwoju pracowników daje najlepsze rezultaty oraz buduje stabilną przyszłość przedsiębiorstwa. Ta nagroda to przede wszystkim zasługa współpracy i zaangażowania centralnego Centrum Eksperckiego i lokalnych specjalistów z wielu krajów – mówi Katarzyna Najderek, Menedżer ds. Zarządzania Wiedzą w Imperial Tobacco Polska S.A

„HR Excellence Awards”  wyróżnia organizacje i zespoły HR, których celem jest doskonalenie oferty dla pracowników poprzez strategiczne zmiany w zakresie polityki personalnej.
Członkowie jury, składającego się z dyrektorów HR kluczowych międzynarodowych firm, doceniło szerokie spektrum propozycji, jakie imperial Brands oferuje globalnie swoim pracownikom w zakresie nauki i rozwoju online poprzez m.in. nowoczesną  platformę. Pozwala ona na dostęp do treści w różnych językach, a także udział w ujednoliconych oraz rozbudowanych programach rozwoju przywództwa, na szczeblu lokalnym i międzynarodowym.

Nagroda jest cennym wyróżnieniem dla koncernu oraz potwierdza, iż globalne podejście do rozwoju pracowników oraz spójne wartości są istotą tego, czym jest Imperial Brands.

 

(foto: HR Magazine)